I am strong, when I am on your shoulders

Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine
<3
 
If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face this world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes
 
Kalla mig galen, Kalla mig tönt,,, ja va fan ni vill, men helt ärligt denna kemin mellan häst och ryttare har jag nog aldrig kännt förut... eller jo kanske.. ponnyn Snoddas han var galet nära iaf!
men jag och Madenta har gått igenom så sjukt mycket mer! från att vara livrädd för henne till att lite på henne till 110%.. det är hon.. ingen annan som hjälpt mig med självförtroendet...
För mig är hon inte bara en häst, hon är som en bästa vän! mår hon bra mår jag bra!
 
vissa vet hur jag haft det de senaste 4åren... andra inte, men just nu är de viktiga att jag mår bra nu! sen kan de tragiska händelserna sakta blekna bort och de sår som blev kan sakta läka!
på något sätt vet jag att det är tack vare Madenta som jag orkat kämpa vidare... många gånger har det kännts som ett måste och ett tvång att gå ut och ta hand om henne... men de har gjorts! och de har alla gånger fått mig att för några timmar glömma det som bekymrat mig tidigare....
Tack älskade vän..... nu är det min tur att hjälpa dig! <3
Även om många säger att jag "räddade" henne.. har väldigt ofta fått höra... -"du räddade hennes liv!"
finns en del sanning i det, hade inte jag köpt henne hade hon ganska troligt avlivats! pga
 
Det blir väll såhär när man har spenderat timmar ihop varje dag i snart 4år!! <3
Jag ska ta vara på varje minut... för jag vet att det kan ta slut precis när som helst! hemskt att tänka på men ett måste... annars tar vi stunderna för givet!! Det gäller med allt... ta inget för givet!
 
<3 Perfektion!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0