I can't choose, so confused, what's it all mean?

It's no good at all
To see yourself and not recognize your face
Out on my own
It's such a scary place
The answers are all inside of me
All I gotta do
Is believe
 
med risk för att säga för mycket borde jag hålla truten! och då menar jag till 110%
ibland vill jag bara stänga av, och skita i allt!
Mitt liv är så awesome så de rinner över... det är exakt det som är problemt just nu!
kan man ha det FÖR BRA?!
 
I've never had someone that knows me like you do
The way you do
I've never  had someone as good for me as you
No one like you
So lonely before I finally found
What I've been looking for

So good to be seen, so good  to be heard
Don't have to say a word
So long I was lost, so good to be  found
I'm loving having you around
 
Efter som de hände en sak mellan 2 av mina vänner inne på Grand igår så fick jag aggera "medlare"
Så hade en lång pratstund med mina pojkar igår när vi lämnat Grand, vilket ledde till att jag med hjälp av promillehalten sa ett och annat, eller ville egentligen bara få dem att förstå hur mkt de betyder och hur sjukt underbart de känns att några faktiskt bryr sig och vill umgås.
dessa vänner växer minsann inte på träd så jag måste vara sjukt rädd om våran vänskap.. och inte låta något förstöra den!
Därför kände jag att jag var tvungen att hjälpa mina vänner att bli sams igen... för jag vill inte förlora ngn av dem... och ska ett umgänge kunna umgås måste ju alla kunna vara lite sams iaf! men nu är allt bra igen.
Och som ett extra plus har jag kommit mina vänner ännu närmre! :) puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0