It's all about, The climb

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb
 
A word's just a word
Till you mean what you say
And love isn't love
Till you give it away
We've all got a gift,
something to give
To make a change
 
Det är inte målet, Det är resan!
I slutet är det ändå bara resan vi kommer se tillbaka på! Jag vill gör så mkt med mitt liv, insperera folk till att göra så mkt med deras liv också! Vi har bara ett liv.. kasta inte bort det bara för att ni är rädda för motgång!
 
Ibland när folk säger till mig -"tänkt på att du är en förebild"
Det blir som ett uppvaknande... jag börjar genast tänka.. shit har jag gjort ngt dåligt nu.. vill inte visa dem hur man inte ska göra... men tvärt om! jag försäker vara 100% äkta, oehört glad över att det faktiskt finns folk som ser upp till mig, självklart vill jag visa mig från min bästa sida... men jag måste komma ihåg att ingen är perfekt! och alla måste få veta det! möter jag motgång, då väljer jag att försöka hitta en lösning! :)
 
Jag vill hjälpa så många som möjligt till att uppnå deras drömmar, precis som jag har uppnått många av mina!
framför allt vill jag sprida glädje! kom ihåg att ett Hej! kan betyda så sjukt mycket! eller ett leende vid ögonkontakt!
det är inga stora handlingar men de betyder så sjukt mycket! för alla!
och en sak till... ser ni någon som är utanför säg hej!, fråga hur det är... i bästa fall, erbjud dem en plats hos dig och dit "gäng"
Tänk om vi bara kunde skippa alla fördomar! alla är vi lika, vi har bara gjort olika val i livet... självklart behöver vi inte gilla alla... men ett leende och ett Hej! de har ingen dött av, varken att ge eller få!
 
Från det ena till det andra... Gissa vem som sat ganska löst på sin galna häst idag?
hihi ja just de... jag! Madenta är sig själv och det med besked!! hopp och stuts för lite allt möjligt!
men jag bara skrattar och försöker hålla mig kvar!
det lär ju inte bli lugnare... efter varje 2veckors intervall ska vi ju öka på hastigheten! och när de ska galopperas får jag nog minsann be till högre makter för att sitta kvar! ;)
 
Älskade galning! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0