It's all part of a grander plan that is coming true

I think about the years I spent just passing through
I'd like to have the  time I lost and give it back to you
But you just smile and take my hand
You've been there you understand
It's all part of a grander plan that is coming true

Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like northern stars
Pointing me on my way  into your loving arms
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you
 
Söndag! Imorn går vi in i en ny vecka och jisses vad den kommer rusa fram :D
Måndag: Lastbilskörning & Skola, Moa rider Bojsen
Tisdag: Skola, Casper rider Fille
Onsdag: Skola & Lastbilskörning
Torsdag: Röntgen, Skola, Maja rider Bojsen
Fredag: Skola
Lördag: Pynta stallet, Lucia firande på Älleköpinge, Träffa Hanna!
Söndag: Sova?! ;)
 
Sen ska de vardagliga också fixas.. Madenta ska ridas, på Lördag får vi börja trava på mer böjtspår!
sen ska jag ju fortsätta springa!... måste säga att de är väldigt nice och snöra på skorna och ge sig ut i mörkret... då är det bara Jag och Musiken...! inte för att jag brukar ha problem att "stänga in mig i min bubbla"
andra går till psykologer jag lyssnar på musik! haha!
 
Idag har jag och mamma besökt BoOhlsson... Julpynt!! åh jag vill pynta nu!!
Glitter, glitter så långt ögat når! :)
sen åkte vi till Älleköpinge, skulle på Lucia"träning" Jag ska hjälpa till på Luciatåget.. så bestämde att jag tar med mig Hoppsan! hihi! så i veckan ska det pluggas lusselåtar! haha ;)
Efter träningen gick jag ner i stallet för att prata med min underbara kusin Anton!
då upptäcker jag att Tony (min styvmorbror) står och mockar... i finskorna! haha! så klockrent! Bra Tony!
Sen stannade vi för att titta när Alvin red.. så duktig han blivit :)
blev även en del bus med barnen när de var klara... haha så söta :) tom så jag börjar gilla barn! sjukt att jag skulle säga ngt sånt men jag börjar faktiskt trivas i barns sällskap!
 
nu blir det Beck - Den svaga länken puss på er! hoppas ni har haft en underbar helg :)
 
Så sant!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0