Spell it out and let them know

We're gonna make it loud
When we shout it out
Wanna show you we can do this better
There's no way we're giving up
Wanna show you there is no surrender
There's no way we're gonna stop
 
Fredag åh älskade fredag! 30 nov är det också... Imorn vaknar vi upp till 1 December...! som jag har längtat! :) som ett barn på julafton typ ;)
 
Skolan gick kvickt... fållade en handduk som jag vävt... ja typ där låg nivån på kreativitet! eller ja kreativ kan jag absolut vara men pigg på att göra ngt... nja + att eftersom vi inte har tillgång till lärare så är det svårt att börja på ngt nytt....
 
Madenta har även ridits idag... pigg och glad men faktiskt inte så galen.. fick trava av sig ordentligt på fältet.. imorn får vi vara mer seriösa.. och börja på de böjda spåret.. så egentligen kan kom få Galoppera lite också.. men de väntar vi med! vill att hon ska hålla.. + att säsongen är inte på några månader inu så de är lungt.. vintern har precis anlänt ;)
En liten detalj i det hela... Jag och Madenta ska faktiskt agera "modeller" haha... en kompis har ett projekt arbete av ngt slag och hon ville fotta oss :) då ska Dressyrtävlings outfiten på! så håll tummarna för fint väder nästa fredag! :)
 
Det har även blivit en sväng till EKO.. mamma behövde nya stallskor nu inför vintern... jag också egentligen.. eller ja vanliga skor.. Converse är inte att rekumendera nu när kylan kommer!
och vet ni vad även jag lyckades hitta ett par boots! sånn tur jag har :D antar att de kommer användas flitigt! även in på vårkanten! ni vet ju allihop hur snyggt det kan vara med snygga boots! bilder kommer en annan dag ;)
Hittade även lite julfix till Hoppsan inför morgondagens Lucia tåg!
en röd flecce filt, silver band, glitter och en tomteluva... check!
så nu ikv har min kreativitet ställts på prov! ett täcke skulle skapas.. och lite extra perfekt var det ju att Madentas Ländtäcke var perfekt som täcke till en lille!
 
Imorn blir det julpyntning i stallet för hela slanten!! wiee!
sen Lucia firande på Älleköpingen kl 16:00... välkomna!!
Sen på kvällen blir det house of bagels för mig och Hanna :D Kvalitetstid!!!
 
puss på er så ska jag ta tag i lastbilsteorin!
 
Så fin Hoppsan kommer bli imorn! asså ibland är jag faktiskt ganska grym!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0