Take a minute, take a breath to reload

What about everything we've been through?
It's just too hard to watch it all
Slowly fade away
We might find a place in this world someday
But at least for now, I gotta go my own away

Don't wanna leave it all behind
 
Fokus!! Nu jävlar är det allvar, precis nu innan jag går över gränsen och sabbar allt! säger saker jag inte ska osv!
ett övertramp och jag kan förlora allt! 
Har pratat med andra precis så mkt som jag behöver, och har nu bestämt mig att inte sabba de....
så under en period nu kommer jag "stänga av" och bara va... jag hoppas ni respekterar detta, eller det spelar ingen roll hur ni hanskas med det... jag har gått igenom dessa perioder massor av gånger, vissa märker de andra inte... och jag lovar att är det något så kommer jag till er, men för att undvika missförstånd så gör jag såhär... och det är inte så allvarligt som de kanske låter... ni som känner mig vet att jag är bäst på att göra en höna av en fjäder.. och just nu ska den fjädern vara en fjäder så jag "stänger av" under en period.. och kommer tillbaka starkare än någonsin.. jag lovar er! <3
 
och vet ni vad detta med paus är det bästa just nu!
skolan är i full gång, Lastbilskortet ska fixas, Madenta ska komma igång... och en sak till som kom upp idag!
den 7 Dec ska jag och några andra från klassen bidra med ett lag till Lucia-Stafetten! 1600m ska springas var.. så träna upp flåset så går det galant!! awesome :) ännumer taggad till att snöra på skorna och springa ut i mörkret :)
Imorgon börjar vi mina vänner!!!!
Lastbilskörning - boka lektioner så jag blir klar!!
Skolan - ta tag i teoridelarna
Casper kommer och rider Fille
Springa ngn km!
 
detta är precis vad jag behöver nu.. en paus! ni ska veta att jag älskar er lika mkt allihop... och kom ihåg, det är troligen bara jag som sabbat till hjärnan... IGEN! men det kommer jag förstå under min paus.. därför behöver jag den!
 
See ya! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0