The magic is in the mistery, when the mistery is gone so is the magic

 
When I look at you
I see forgiveness, I see the truth
Torsdag.. filmvisning på skolan.. så jävla onödig dag! usch den sög!... men jag ska låta er slippa veta ;)
men jag åkte iaf hem!
har ridit Hästen.. åh va jag vill börja jogga igång!
 
Maja har även varit här å ridit.. så duktig :)
sen har jag även tagit en PW känns så bra att bli lite aktiv!
imorn är det citykliniken på morgonen och sen skolan.. föreläsning och Gåsamiddag!
 
sen får vi se va kvällen bjuder på... e är ju Fredag mina vänner :)
 
och BTW jag har äntligen bestämt tid för klippning..! Grannen är utbildad så hon får ta sig igenom mitt utslitna hår!
no mor kluvna toppar!.. eller för ngn sekund iaf haha! asså mitt hår galet!
 
men puss på er.. Twilight time!
 
My old friends.... Tänka sig att jag hade en period i livet då jag spelade handboll flitigt! men sen krockade matcher med tävlingar.. så fick göra ett val
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0