well, I believe in love, but not the kind that screws you up!

You've got your way of speaking
Even the air you're breathing
You could be  anything
But you don't know what to believe in
You got the world before  you

Dags att kasta fram alla 52 korten! Får många fågor av olika människor, vänner, bekanta osv om vrf jag fortf är singel!
Helt ärligt har jag egentligen inget ärligt svar på detta... men det är ett val!
De svåra är inte att hitta någon, De svåra är att hitta den rätta!! 
 
mitt svar brukar vara -" för att jag inte har hittat "the one"" och ja jag tror på det... det finns en för alla! ska bara hitta honom...
sånna små romanser som inte håller från morgon till kväll... eller i vissas fall kväll till morgon... de är jag inte ett skit intresserad av! I want the real stuff!!
 
Älskar att se mina vänner med sina respektive och se hur de är så galet lyckliga :) men det plågar mig lika mycket om inte mer när jag ser mina vänner med "fel" person... när de förstjänar bättre,
människorkännaren i mig ser direkt!
jag kan dock inget göra mer än se på och sedan stötta dem om de faller!
 
en sak till som gör mig upprörd är när jag behöver säga -"Hej! kommer du ihåg mig? vi var vänner när du var singel!"
Blir tokig av alla dessa förhållanden som gör slut med sina vänner! för vet ni vad... om det skulle ta slut, vilka vänner ska de så komma till?! ne just de.. inte många som stannar kvar och "väntar"... jag gör inte de iaf...
visst jag fattar att man vill vara med sin nya partner osv.. men inte 24/7... ni har ju hela livet på er!
 
Jag vill ha en relation där jag är helt 110% säker och jag kan vara med mina vänner.. killar som tjejer och min pojkvän ska kunna lita på att han är den ända som är mer än en vän.... och jag ska kunna lita på honom att även om han har tjejkompisar så är jag den ända som är mer vän i hans ögon!
 
Så ärligt skiter jag i hur lång tid det tar, Good things take time!
 
så nu har jag nog öppnat upp mig mer än jag egentligen borde.. men puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0