You don't have to be afraid, Of what you are

When you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And  you'll finally see the truth
That a hero lies in you

Förkyld deluxe! stannade hemma idag... vi skulle egentligen ha kroki som jag inte ville missa men kännde att sitta där och konsentrera mig i timmar när näsan rinner och huvudet värker.... och min rygg protesterar också till att stå och rita, aahh sluta klaga Wahlström!!! blir galen på mig själv!
 
imorn ska jag dit oavsett vad! och ikväll är det Twilight! har förstått via FB att de som såg premiären i natt är mkt nöjda!
 
nu blir det lastbilsteori för min del! puss på er! Sitter även här och glor på tävlingsfilmer från iår.... jisses vilken häst jag har egentligen! galet fin... de bästa av allt vi har gjort resan tillsammans!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0