Don't over-think, just let it go..

Yeah, we'll be doing what we do
Just pretending that we're cool
And we know it too
Yeah, we'll keep doing what we do
 
Tänkte berätta om min Lördag!
 
Åkte till Hässleholm för att hjälpa tjejerna på Allsvenskan i Dressyr omg 2!
De genomförde alla 4 bra ritter! tyvärr så var de andra lagen bättre helt enkelt... men sånt händer!
 
vi fick även se mina gamla "konkurenter"... de hade allsvenskan i Elit också där... åhh man blev helt galet sugen på att starta... spola tillbaka tiden till 2010 och få tävla Tess i FEI igen! :D shit asså 2år sen!! galet!!
 
vid 5 lämnade vi Hässleholm och vid 6 var vi på Älleköpinge.. lastade ur Poppe, och sedan körde vi hem för att vid 7 åka tillbaka till Älleköpinge för att vara med på Kick offen som började vid 6 haha!
Men Kick offen blev ju inte långvarit för mig... jag och Mickaela åkte till Åhus för att Bowla med trevligt sällskap.. Tobbe, Laban, Jenny & Oliver.
 
nu blir det några bilder från Allsvenskan...
 
Amanda berömer sin fina Toy efter en finfin ritt som belönades med 65%!!
 
super fina Pom-Pom fick rycka in då Fannys Bouncer inte mådde så bra....
denna lille finingen har ju som bekant ryckt in tidigare! 2009 när Olliver dog fick jag äran att starat honom i omg 2... och då förvånade han alla med att vinna förklassen! på nästan 70%
 
Siri och Poppe gjorde sin sista start tsm... nu är det en ny liten tjej vid namn Moa som tagit över honom...
BTW visst är våra västar sjukt snygga!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0