I don't wanna win this game if I can't play it my way...

I don't know where to go, what's the right team?
I want my own thing, so bad  I'm gonna scream!
I can't choose, so confused, what's it all mean?
I want  my own dream, so bad I'm gonna scream!

AAhh! nu ska jag använda evelinawahlstrom.blogg.se till att skriva av mig!! ni som varit med sen början vet att sånt här kommer med jämna mellanrum! och ni vet också att ni behöver inte ösla några hjärnceller på att oroa er!
jag tar mig igenom allt! finns inget jag inte klarar! men var ska jag göra av allt... de sägs ju att man ska inte gå å bära på massa onödig last! så detta får bli min avlastning!
 
Ibland är livet precis så där awesome som man bara kan drömma om!.. men just då kopplas min hjärna in och förstör allt med funderingar och spekuleringer! blir galen!! men mer behöver jag inte säga... haha! nu förstår ni kanske vrf ni egenltigen bara ska scrolla förbi detta... ni förstår inte vad jag menar... och ska egentligen inte göra heller.. men detta är min blogg och den är egenltigen till för mig!
 
sen har det bara blivit så att den har växt i takt med att folk vill veta vad jag gör med mitt liv.. + att jag vet ju att eftersom den inte på något sätt är spärrad så vet jag att ni "underbara" människorna som snackade bakom min rygg, komenterade anonymt för något år sen... ni finns kvar där ute! puss på er... tycker verkligen om er egentligen och ni behöver faktiskt en kram.. eller två!
Sjukt egentligen hur mycket tid ni la ner på att prata med andra om mitt liv!... jag blir nästan rörd ^^ :)
 

Bojsen har blivit klipp idag.. massa guldstjärnor till honom!! helt galet snäll var han! stod helt still.. eller ja han gillar ju inte vid öronen.. men vem gör?!
på Torsdag kommer Moa.. hon ska prova honom.. kanske blivande tävlingsryttaren?!
Moa är asgrym och brinner verkligen för dressyren... så jag hoppas det kan bli bra...
men självklart ska Maja fortsätta rida! men hon är inte redo för tävling... min tanke är att jag ska jobba honom från marken.. sen rider/tävlar Moa om hon nu vill... och Maja fortsätter precis som vanligt :)
ska bli spännande och se vad Moa tycker om min lille prins!
 
Madenta.. min älskade Prinsessa! hon fick en behandling till i höger fram.. men om 3dagar ska hon skrittas igång och sen ska hon igång sakta och byggas upp till den fina tävlingshäst hon är! 2013 here we come!! ;)
 
No mountains to high enough
Ocean's too wide
'Cuz  together or not, Our dance won't stop
Let it rain, let it pour
What we have is worth fighting for
You know I believe, that we were meant to be

It's like catching  lightning
The chances of of finding, someone like you
It's  one in a million
Så skulle jag kunna beskriva hur jag ser på min och Madentas "relation!" haha!
 
Söta Bojsen... innan klippningen!
 
Efter!!... bättre bild kan jag fixa... var dock mörkt när jag var klar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0