I've got to move on and be who I am...

I gotta say what's on my mind
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way
Whenever we try, somehow the plan
is  always rearranged
It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
We might find our place
in this world someday
but at least for now
I gotta go my own way
 
... Saknar en vän så sjukt mkt egentligen.. men det sårar mig mer varje gång jag gör ett försök, än när jag försöker leva "utan"
 
Novemberlov mina vänner!! Egentligen har vi en liten skoldag imorgon också.. men jag ska på andra äventyr!
Sen är det helg! och Möbleringsdags!!  åh va fint de kommer blir! "lovar" bilder! totalförvandling lär de bli.. mitt rum har sett lika dant ut nu sen vi flytta hit för typ 3,5årsen!
 
Lovet kommer rusa iväg.. men ska bli skönt att slippa det lite! behövligt!
5 November återvänder man till skolan.. men inte skolbänken!! vi ska nämligen plocka ner Lars Wallins utställning .. så ni får passa på att åka in till stan å kolla på hans klänningar..! amazing säger jag bara!! amazing!
de är Gratis också så fritt fram att åka in å titta!!
 
vi håller på där fram tom onsdag ev torsdag.. annars är vi tillbaka i skolan då.. men det är "folkbildningsvecka" så inga lektioner utan de ska vara filmvisning elr liknande
på Fredag blir det "avslutning" på veckan med mårtengås middag!! lovely!
så ett break från skolan nu på ca 2veckor.. sen är det som bekant inte långt kvar till nästa lov! haha!
fan va nice å gå i skolan egentligen.. men man blir ju "utan" pengar!.. jävligt surt men jag ska bli rik! vänta bara ;)
 
Btw.. Casper å Maja har varit här ikv å ridit.. så duktiga är dem!! hänt så sjukt mkt!
fick även se Maja på ridskole ponnyerna i tisdags då jag fick rycka in... och de har hänt grejer vill jag lova! duktiga unge!
Casper han utvecklas som bara den.. just nu lägger jag mest fokus på att han ska få fullt förtroende för Fille osv.. "marktjänsten" all hantering runt ridningen, då den inte är några problem!
 
Madenta har blivit skrittad nu 2dagar! jisses vilken energi.. 1veckas energi tar hon ut nu på våra 15min skritt rundor!! haha! håll i hatten! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0