Över taken, ovan molnen i en bättre värld....

 
Ibland får man jobba och slita
utan att man fattar poängen och ju mer man klättar
är det högre till bergets topp.
Men över taken, ovan molnen, långt bortom solens rund,
har jag hört att det finns vila på en mycket högre grund.
 
Sitter här lyssnar på Lasse Stefanz å blickar tillbaka på helgerna helg!.. ja jag vågar faktiskt säga så, Skippade träningen pga att Madenta inte känns helt 100... blir Bollerup på Tisdag! nu vill jag ha svar!
 
sådär lagom partysugen drog jag vid halv 7 till Rinkaby, knäckte några Cider med Robin vi funderade på att dra in till stan senare, visste att det skulle finnas lite trevligt folk i stan, men vi orkade inte helt enkelt... Laban kom senare på kvällen.. och sen var ju Peter också hemma, så det blev en del alkohol, kortspel, prat och massor av skratt....
vid halv 1 gick jag minsann och sov i Linas säng.. hon var på tjejkväll med sina polare..
vid 10 steg man upp och halv 11 kom morsan å hämtade mig.. kl 11 skulle Mia och Sanna komma då vi skulle åka iväg och titta på ponny till Sanna... fin ponny men lite väl pigg för lilla Sanna.
 
Redan igår var vi på det igen!!
I Fredes hade vi börjat fundera på Sommarlust.. Titanix skulle spelat igårkväll... men vi hade inte bestämt oss... men vid 6 åkte jag tillbaka till Rinkaby, Laban kom också efter en stund... éfter ngn timme hittade även Oliver dit.. dock blev det inget Sommarlust då Titanix var inställt och de bytt band... men vi hade en as nice kväll, vid 12 gick Laban och Oliver hem... men jag å Robin fortsatte.. blev några extra cider och en del prat.... allt mellan himmel och jord, eller ja vi börjar ju fylla "luckorna" under vår uppväxt..... känt varann i typ 15år men umgåtts de senaste 2åren... finns ju några gemensamma minnen... men långt ifrån så mkt som det borde vara, + att det är sjukt hur lika vi är egentligen... ofta likadan syn på livet också, lika barn leka bäst.
vid halv 4 kännde vi att vi borde sova.. alla andra i huset hade ju sovit i minst 4 timmar redan.. haha! så typiskt oss
Lina var inte hemma så jag lånade hennes säng igen... och sen kom morsan å hämtade mig i morse.
 
Känner mig helt glad i hela själen... helgen var det jag behövde, de jag var sur över här om dagen kan bara dra dit pepparn växer.. orkar verkligen inte ta tag i det igen! hittat bättre folk så jag klarar mig, men öppen för förslag om något sker.. men jag tänker INTE ta första steget fler gånger...
ne nu ska jag njuta av mitt underbara liv och snart ut å rida!! vill ni hoppa på mitt livståg.... hör av er! <3
This is the part of me that you never gonna ever take away from me!!
 
 
Oliver ville också ha en fläta när han såg hur söt lilla Maja blev när jag fixade hennes hår när hon skulle sova :P
haha... tyckte det blev lite sött faktiskt :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0