So no one told you life was gonna be this way

It's like you're always stuck in second gear
When it hasn't been your day, your week, your month,
or even your year...

I'll be there for you
 
Torsdag! känndes mer än okej att det var +10 graer redan kl 7 när jag skulle ta mig till skolan... mitten på Oktober och vi kan förvänta oss en helg med massor av +grader!! wiie :D
Skolan gick smärtfritt... humöret på topp! kan kanske bero på att mina polare är så fucking awesome! får mig alltid att le lite extra!
Jag och Celie nördar med Youtubeklipp hela bussturen... Despicable me!! eller Dumma mig som den heter på Svenska, men så mkt bättre på Engelska!! denna söta lilla unge... sånn vill jag ha! haha!!  ;)
Själva skolan gick mest åt till att sy kläder i skala 1:16... vi ska ju bygga en utställning så man måste ju ha ngt att ställa ut! pill,pill jobb. men skam den som ger sig ;)
Det är lite Dockhus känsla över det hela... jäkla synn att jag inte var ngn Barbie/Dockhus tjej som liten...
 
Efter skolan Kom Casper å Maja.. även Sanna, de skulle rida Bojsen och Fille.. så grymma de har blivit.
Sanna provade också Bojsen.. även hon är ju as grym!! hoppas hon hittar en fin liten ponny snart :) dock ska det ju vara en läromästare typ och C-ponny.. så Bojsen är ju ingen för henne.
Familjen var också här och tittade på sina småsyskon, verkligen kul att se att de bryr sig!... det är minsann inte alla syskon som bryr sig om varann som de gör!! många guld stjärnor till dem!! :D
 
Imorn blir det Skola, sen ska jag till Älleköpinge och klippa en ponny, sen ska mina hästar skötas.. sen blir det Rinkaby för en Grogg eller två :P
men nu ska jag nörda vid Tvn och sen sova!!
 
först mitt favorit klipp från Despicable me/Dumma mig <3.. awe... så söt!!! man kan bara älska henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0