The magic is in the mystery......

-"I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake,
There's just one life to live
And there's no time to wait"
 
Sitter här och hoppas att minuterna ska gå sakta.... vill inte väva! fattar ni hur tradigt det är?!.. är faktiskt med sugen på lastbilsteori! haha"
men eftersom jag bara gör en prov på olika tekninker så blir det lixom inte fint och et ska inte avvändas till ngt speciellt!! så lönlöst!! känns så iaf :(
 
awe... nu blev jag glad i själen... ^^ min mobil bytte låt!!
Read all about it med Emeli Sande kom just igång.... så fin :)
what tha fuck! har fröken Wahlström blivit känslig/blödig?!! OMG!! haha nejdå.. hoppas inte för mkt nu mina vänner ;) inga ideér!!
 
men nu hörde jag min lärare komma igenom ytterdörren... Back to work!
 
puss på er!
om några timmar hoppar jag minsann upp på Madentas rygg och skrittar en sväng :D som ett barn på julafton!!
 
sorry att det inte blev ngn bild igår.. så ni får den nu ist!! 
xoxo Evelina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0