We can get started for life....

We don't even have to try, it's always a good time.

Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Lördag 20 Oktober... är mer sugen på att ut å rida min fantastiska häst än någonsin...  rastlös deluxe skulle jag väll döpa om mig själv till just nu!!
men det är bara att vänta, får väll gå ut å gulla med henne ist... borsta och pyssla om henne sådär extra mycket :)
 
Mår även som man förtjänar idag.. haha och jäkla tur att jag mår toppen!!
Igår var man i Rinkaby och drack några cider med Favoritpojkarna, Robin å Robin... Underbara Mikaela kom också senare på kvällen... Det blev en nice kväll och vid 1 gick jag och Robin tillbaka till Per franz väg... Lina var inte hemma så hennes säng blev min ;)
Anne var super snäll å körde mig hem imorse :)
 
asså det är stört egentligen, vilka vänner jag har.. och jag säger bara 14 December.. min 20-års dag! jag längtar som en tok.. ska börja skicka ut lite sms på Måndag typ.. kolla vilka som vill med till Sommarlust den dagen.. LAsse Stefanz ska ju spela och förköpsbiljetter är typ ett måste man vi ska komma in ;)
så om ni är intresserade av biljetter så kan ni höra av er, och jag kommer behöva era 200kr innan nästa helg.. då jag hade tänkt köra dit å köpa biljetterna...
Hoppas verkligen att så många som möjligt vill följa me... det kommer bli awesome! Sommarlust, och Lasse Stefanz och min 20års dag!! Lovely 
Jag kommer nämligen inte ha ngn fest.. utan det blir sommarlust så får folk välja själva... men det kommer bli ett ordentligt firande den 15... jag och Anton har slagit ihop våra släktkalas... så grattis till oss båda!!

puss på er mina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0