Why does something so wrong, feels so right?

I never really noticed,
took awhile for me to see.
playing back the moments,
now i'm starting to believe
 
Nu får det bli en snabbis.... Ska minsann ta och baka mig en Äpplekaka! haha jag älskar verkligen att vara så här impulsiv... haha! tar dagen med en klackspark och lever i nuet!
har länge levt det andra livet där man planerar och bygger upp förväntningar och sen säger det vips så skiter det sig.
Ja jag vet att det går inte å leva detta livet hela tiden.. men just därför gör jag det nu!! för alla kommer vi väll bli vuxna och få andra saker att tänka på.... i framtiden! ;)
Jag har ju för fasen inte blivit 20år än!! har ju massor med tid kvar :D
 
Men ni vill kanske veta hur det är med min prinsessa!?
Hon är behandlad i båda fram... Vet hittade en markering när han böjde kotorna fram... så korteson i lederna och återbesök den 30... så hoppas vi att hon mår bra igen!
jag kan inte säga det tillräckligt ofta......-"En häst är Aldrig dum, det är bara vi som ska lära oss deras språk"
hör allt för ofta att hästen/ponnyn är dum, den bara bråkar osv osv... men snälla använd fler än 2 hjärnceller... om din häst/ponny på x antal 100kg skulle planera att idag ska jag bråka eller nej jag tänker minsann inte hoppa idag!
då hade den nog sett till att du inte satt kvar eller likande... kom ihåg att vill dem inte så kommer de inte göra det heller...du tvingar en maksin, men inte ett djur på ca 600kg!!
 
puss på er så ska jag minsann börja fixa kakan!!
bildbrist,,, så ni får njuta av Skeppsholmen... jag måste erkänna att man bodde väldigt flott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0