You're the new classic

"It's become so hard for me to be surprised. You're bringing back the real me, no judgment in your eyes"

Stockholm.. imorn åker vi hem!! ja just nu känner jag så! ni förstår nog inte vad min kropp säger om detta!! jag blir nästan arg! jävla tur man har sina piller med sig!!

orkar inte beskriva vad vi gjort.. tr det när ja kommer hem! men skojj har vi haft :) idag blir det fotografiska och dansmuseet.. imorn åker vi hem!! :)

men har iaf fått ut en del av det jag behövde av redan, pratade en del med min kära vän här om dagen!! shit asså... Tack för att du finns :D
har fortfarande mycket att reda ut i mitt huvud men en sak i taget!! och det var prio 1.... mest för att undvika missförstånd!

men puss på er så hörs vi när ja kommer hem :) <3
BTW af Chapman är nice... sover som en bebis :) och utsikten.... to die for!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0