I wanna begin but I don't know how

Let me walk through life with you
Everybody dreams of having what we do
 
Måndag och jag sitter här och degar när jag egentligen har väldens chans att gå ut och fixa stallet så jag slipper det när jag kommer hem!
men nej... eller jo men tänkte blogga lite först ;) haha sånn Geek jag är!
 
Måste tillägga att jag älskar verkligen Måndagar för tillfället! skolan börjar 12:40 så man har hela fm på sig att få saker gjort! as nice! sen ska Mamma ha bilen vid 20 över 4 så jag hinner inte ta bussen.. då bilen isf står i Åhus till kl 5! så jag måste köra på Måndagar!! nice! så 10 över 12 lämnar jag Allebodavägen och då är man i skolan 10min innan man börjar!! fett bra! :) annars hade man suttit på en buss typ lite över 11 och varit i skolan lite över 12!
Men ibland är det nice och kunna sitta där i de gula bussarna och bara tänka!! (och tänka det är jag ju grymm på.. lite för bra ibland)
 
ja jäklar vad jag babblar.. men ni som av ngn anledning står ut med mig.. vilket jag älskar er för.. vet ju att jag babblar extremt mkt ibland... och oftast utan innehåll men det bara kommer!
brukar säga att ni hade inte klarat en timme med mitt huvud! hundratals olika tankar som bara snurrar.... från allt mellan himmel och jord, mitt sätt att stänga av funderingarna blir att lyssna på musik... men nackdelen är att huvudet fylls med låttexter! jisses.. jag kan en hel del låtar haha.. och jag kan gå oh tralla på dem helt random!
men när jag gör det... då är det oftast fullt där uppe så då "kopplar" jag in försvarsmekanismen och vill bara sluta tänka.. så då letar jag fram mitt låt "förråd"
 
så till er som inte hängt med kan jag berätta att dessa rubriker och citat... det är låttexter! sånnt som bara snurrar i min skalle ibland!
 
men nu har jag traggat för mkt igen!
denna veckans schema ser ut som följer!
Casper ska rida Fille imorn... Maja rider Bojsen på Torsdag.. då ska ev Casper också rida Madenta,
Fredag ska det fixas och gullas med hästarna... Klubbtävling på Lördag! 
Jag rider Madenta som vanligt i veckan... träning på Fredag.. sen blir det Tävling på Söndag!! LA:4, MSV:C2 på Willands! wiie taggad till 1000! hon var så sjukt fin igår :)
hoppas på att få fram en bra känsla inför Söndag!
men jag hoppas mest på att hon beter sig på Lördag då hon ska gå Klubbtävlingen med Casper i sadlen!! Casper kommer klara det galat, och jag hoppas att Madenta kan vara lite extra snäll vid honom, det är inte så lätt att få fram en storhäst på 170 när man är 11år och precis tagit steget upp till c-ponny!!
är även llite smått nervis över hur Bojsen ska reagera... Maja kommer fixa det galat oavsett... men Bojsen... kommer han göra som vanligt och ta allt med ro?! nu kommer det ju ändå vara fullt med folk och han ska in i ridhuset där han aldrig varit osv.... aja jag får tänka på att det är Maja vi har i sadeln och hon lotsar honom dit han ska!!
 
nu blir det en video... sitter vid mammas data så bilder... det finns det minsann inte! haha
 
det blir den bästa scenen ur LOL... åh.. asså deras vänskap! haha! det borde alla få uppleva någon gång i sitt liv!
kan erkänna att det är sånn vänskap jag är ute efter, där man jag hitta på vad som helst och bara ha så jävla kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0