There's no need to be afraid, I will sing with you my friend

You've got the words to change a nation but you're biting your tongue
You've  spent a lifetime stuck in silence afraid you'll say something wrong
If no one  ever hears it, how we gonna learn your song?
So come on come on, come on come on
 
helt fast i Emeli Sandés låt.. Read all about it!
 
Skoldagen var toppen.! en heldag i konsthuset med färg och tyg! javisst vi skulle trycka på tyg! nice... inget avancerat utan bara grundkunskaper!
nästa vecka ska vi avancera lite ;)
 
nu ikv har Casper och Maja ridit... Bojsen skötte sig fint och Maja red bra som hon brukar.....
Caspe kämpade på extremt bra! men Madenta var lite överladdad idag!! hoppade för bilar som körde förbi!! jävla häst rent utsagt!! jag bli så arg och även en del orolig... även om jag vet att Casper fixar det så vill man ju inte att något ska hända....
Klubbtävling på Lördag.. jag får väll rida Madenta rikigt trött imorn så hon har seg på lördag...... suck! aja i västa fall får jag ju leda runt honom hela vägen... men det är sjukt synn om Casper... men vi får bannemig lösa det!!
 
imorn blir det en kort skoldag.. sen hem och fixa stallet och träning på kvällen... sen ska massor fixas, hästarna ska knoppas och utrustningen ska putsas!!
sen blir det väll att chilla framför TVn
Skönast av allt ät att det är FREDAG!!!!  :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0