Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.

We don't even have to try, it's always a good time.

Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Fredag!!! Wiie! förkylningen han dra dit pepparn växer!!
men hällre nu än nästa vecka! för detta helgen är den ända på länge som inte är full med skojjigheter även om man ev ska till en kompis på Söndag, med massa andra kompisar :)
FM har spenderats i skolan... gjorde det jag skulle sen blev det att knalla bort till konsthuset och chilla med de underbara människorna som finns där... :D haha så aktiv!
vi glodde på film :) "Festival" ååh.. nostalgi! film från 2001... helt sjukt va tiden går :P
 
nu är man hemma :) ikv blir det Träning.. hoppas att hästen går kalas! det gjorde hon igår när Casper red henne...
tränade lite med han och Maja/Bojsen inför klubbtävlingen.. så duktiga alla 4 :)
 
jaha och hur ser september ut då?! Awesome :)
denna helgen blir det chilla... ta hand om förkylningen haha!
nästa blir det Klubbtävling på Lördagen.. jag får vara hästskötare/ägare och se mina hästar briljera med sina duktiga ryttare.. :)
Söndag blir det Tävling för mig å Madenta på Willands LA:4 MSV:C2 :D wiie!
Veckan efter blir en kort skolvecka för på Torsdagen åker Jag,Mamma,Anne,Peter och Robin till Stockhom!
javisst det är nu spikat och klart.. allt är betalt :) har även fått veta att hela turen är uppbokad!
Viking line Cinderella here we come! och låt Smokie spela bättre än någonsin!! :D
sen får man se vad helgen bjuder på.. Mamma fyller år på Söndagen :)
Sen den 2 okt åker jag tillbaka till Stockholm!! Inspirationsresa med skolan :):) kommer bli nice! vi ska bo på Af Chapman.. en vecka på skeppsholmen :) mys! haha!
 
puss på er så ska jag slänga i mig lite lunch :)
 
titta mina sötnosar <3 aaaa.. jag blir så glad bara av å se dem :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0