"Seven billion people in the world trying to fit in....

....Keep it together,
Smile on your face even though your heart is frowning
But hey now, you know, girl,
We both know it's a cruel world
But I will  take my chances"
 
"Konst"Onsdag... en heldag med målning! massor av mönster skapades! hårda,mjuka och collage! älskar att få använda den kreativa sidan!
och extra kul att vara i den nybyggda lokalen där alla konstelever också jobbar.. och har sina "ateljer" gissa om jag gillar att gå runt och bara glo! shit va grymma dem är :) de börjar ju "pynta" med sina bilder osv.. varje dag växer samlingarna :)
så otroligt fina människor är de också :) man passar på att lära känna dem när man är i samma lokal och har raster ihop! vissa av dem åker ju bussen också :)
 
efter skolan kom Anne och Mamma (som varit iväg en sväng) och hämtade mig.. så jag slapp springa till bussen!
då passade jag på och prata lite med folket och såklart beundra deras konst!
då fick jag en helt random men extremt trevlig kommentar... en tjej som jag tyvärr inte minns namnet på (skäms för detta) frågade om jag sett Top model... -"javisst!"
-" okej, va bra.. vet du om att du är lik en av tjejerna i säsong 11", nämligen Analeigh Tipton
fick även reda på att detta tydligen "diskuterats" mellan iaf 2 av eleverna... jag tackar verkligen för detta och tar det till mig :)
sen ser väll inte jag likheten direkt... men andra ser ju en på ett annat sätt, ;)
 
imorn blir det Teori.. och förhoppningsvis lite sömnad! Sen kommer Maja på em.
Fredag blir det Fölvisning på Flyinge... lilla BonnaCento! hoppas han visar hur fin han är och att domarna förstår det haha!
 
Analeigh Tipton

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0