This is the part of me, That you're never gonna ever take away from me

It's my time, it's my life
I can do what I like
For the price of a  smile
I gotta ticket to ride

So I keep living, 'cause the feel's  right
And it's so nice, and I'd do it all again
This time, it's forever,  it gets better
And, I like how it feels
 
Lördagen den 8 September... jisses vilken bra dag det blev! :D
Började med att jag körde och hämtade Casper vid halv 9, kl 9 kom våra 317 halmbalar... de är nu lavade på loftet och redo att använda när hösten kommer på riktigt och hästarna ska in!
 
Sen körde jag hem honom och sen skulle Madenta ridas.. hon var pigg och lite busig.. skönt! hon har haft en mini period av surhet.. haha! ston!!!
 
Lite efter 13 åkte jag och Morsan till Rinkaby... kalas stod på schemat! Emil har precis blivit 22, Robin blir 20 imorn och Casper blir 11 i slutet på sept.... så kalas för brödrarna!
massor av trevligt folk kom också :)
Det blev en lång Em,Kväll och sen blev det natt också! haha! som det kan bli!
men Morsan var lite sugen på att dra till O'learys då Jay Smith skulle komma till staden och spela!!
Peter och Anne hakade på.. så vi blev kvar fram till runt 22 när vi åkte till stan... jag stack dock hem en snabbis... hästarna ville ha mat och hunden ville ju ut ;)
   Men som sagt vid 22 åkte vi till stan! Jag och Robin bestämde oss för att följa med...
Det blev en oehört trevlig kväll på O'learys... massor av Musik, Prat och en del god dricka också haha! så typiskt oss!
Föräldrarna fick en inblick i hur vårat uteliv brukar se ut!.. vet inte riktigt om de känner sig trygga, men vi (elr iaf jag) har så sjukt kul så jag skiter nästan i vilket ;)
 
Och vet ni vad.... den 27 åker vi 5 till Stockholm! och hoppar på Viking Line Cinderella som ska bjuda på Smokie konsert!! Awesome!
ser framemot detta!, hoppas på sjukligt mkt folk och trevligt sådant! men jag vet iaf att jag har underbart folk med mig från början!!
 
men vi tar ändå en vecka i taget.. för livet ska man leva nu och njuta av varje minut! <3
puss på er mina älsklingar! tack som fan för att ni finns... ingen nämnd och ingen glömd! men ni vet garanterat vilka ni är <3
 
Det får bli en bild från gårdagens kalas!  Jag och Majsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0