Dreams can come true!

We're happy, free, confused and lonely in the best way
It's miserable and magical
Everything will be alright...
 
 
Lördag!
åkte med mamma till Röda korset och Erikshjälpen! second hand i mitt hjärta!
satan va pengar man spar!!
på Röda korset hittade jag ett tyg.. har ingen direkt idé för de just nu.. men de var ett "måste ha" och 30kr kunde jag ju kosta på mig ^^ haha!
 
sen sprang vi inom Bik bok och jisses.. hittade en kjol som jag funderade på tillsa ja såg prislappen! 299kr.. är ni helt från vettet?! nix aldrig i mitt liv!!
åkte vidare till Erikshjälpen.. där blev det lite blixtlås, en stickad tröja och en kjol..!
och hela dagens kalas gick på under 200kr! de ni! så ska det vara :D
 
Red La vesta innan idag.. så pigg! imorn blir det hoppning på Älleköpinge :)
nu ikv har jag suttit klistrad framför Tvn... Göteborg horse show är ju i full gång och världscupsfinalen i dressyr gick tidigare idag.. men tack vare svt play i tvn så var de bara ett klick bort!!
omg! får ju rysningar av att tänka på alla fina ekipage!
Imorn blir det final i hoppningen! självklart håller tummarna jag extra hårt för sveriges kung.. Rolf-göran bengtsson!
 
men nu ska jag minsann sova.. imorn ska ja en sväng till stan.. färgpatron till skrivaren är ett måste!!
Vi har nämligen tidiagre idag fixat entrébiljetterna till Disneyland!!!! Whoop whoop!
fattar knappt att det är bara 7v kvar! till vi åker till Paris! :D men fram tillsdess ska jag njuta av tillvaron och spendera så mycket tid som möjligt.... i skolan!! haha ;) men de fina människorna där.. vi kommer ju gå skilda vägare om typ 6v :O omg! saknar er redan! <3 puss på er! ses på Måndag :)
 
Bildbevis!! ja för 3v sen bestämde jag mig för att spara mina naglar! det går faktiskt bra.. men ni ser ju att mina nagelband inte existerar.. men stallarbete är inget för känsliga händer ^^ haha!
och mina händer borde leva i ett lager med handcream.. så många gånger som man tvättar dem så försvinner ju allt vad "eget fett" heter haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0