Håll hårt i din goda vän..

Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma
 
Underbara Tisdag!!!
åkte till skolan, lite sådär halv taggad visste att 98% hade åkt till Kreativum.. WTF?! jag orkade lixom inte. men fick reda på att Ida var i skolan!! wiee! så när jag hade sytt lite på min klänning så kände jag att jag behövde miljöombyte.. + att jag låg lixom i fas inför Öppethus!
Sprang bort till Konsthuset.. i mitt sökande efter Ida så fann jag en sovande pojke i soffan! :)
min saknade vän Simon!! han blev väckt med kramkalas och ett -"Jag har saknat dig!"
jag fick exakt samma svar tillbaka ^^ haha nice!
 
Sen gick vi upp till stora ateljen där Ida och Maria fanns.. där skulle fixas inför Öppethus.. sagt och gjort fram till lunch jobbade vi på :)
men efter lunch så gick det "snett" soffan var helt klart FÖR skön :P och där blev vi kvar! opps!
men det va ju så trevligt och mysigt haha! men vid 3 åkte de hem avslutade med ännu mer kramkalas och -"vi hörs" pga lite olika saker så vet man aldrig när vi träffas igen :( "Kan erkänna att jag håller tummarna för att de blir som vanligt igen.. vissa delar iaf!!)...
men jag fortsatte med min klänning som nu är klar!! Grattis till mig lixom! win win! as grym skoldag + att klänningen blev klar!
 
nu ikv har Casper varit här och tränat frihetsdressyr eller komunikation med Bojsen! grymma de va!
sen lekte jag lite med Hoppsan! hon kan ju redan det med frihetsdressyr.. men jag har ju haft min plutt sen hon va föl! <3
sen Red jag La vesta! fina hästen!! :)
 
nu sitter jag och lyssnar på musik (Kapten röd - Ju mer dom spottar) ge låttexten en chans!!
jag kommer snart somna med ett leende på läpparna :)
underbara dag! ^^
 
There's something about the sunshine,
I'm seeing you in a whole new light
Things will never be the same again....
 
 
Du må va liten men du har en av de största platserna i mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0