I can only tell you what it feels like

You don't get another chance, life is no Nintendo game
 
We're face to face
But we don't see eye to eye
Like fire and rain
 
Söndag och det blev hoppning på Älleköpinge, så fint hon hoppade.. även om det blev en ordentligt tvärnit på vattenmattan.. men sen hoppade hon utan konstigheter.. vet inte vad som slog i henne :O
blev en bana på allt från 1m till  1,20.. vattenmattan höll vi på runt 1m mest för att slippa konstigheter, jag som ryttare kan ju bli sjukt stel när jag blir osäker och då är det bättre att ha det "lågt" så hon kan "sköta det själv"
de andra räckena låg på runt 1,10m och sen 2 oxrar på 1,20m ev ett den ena låg på 1,25m
men hon hoppade grymt och även om jag satte henne i skiten ibland så var hon inte i närheten av bommarna ^^
 
och lastningen... så sjukt duktig, hon har inte åkt sen dec.. och idag tog det typ 5min när vi skulle iväg... ett steg i taget lixom
och när vi skulle hem gick hon direkt in! puss på henne :D
 
imorn blir det skola och sen kommer Moa...
nu ska jag glo på TV.. och kolla igenom bilderna som jag fått av Amanda när vi va på Willands.. de kommer upp här så småningom :D
nu får ni njuta av 2 bilder på La vesta från dagen
 
oxer på 1,20-1,25m  allt känns så lätt med henne! självförtroendet är atttid på topp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0