Isn't it crazy...!

I reach for the horizon whenever I´ve got days of doubt
 
I know that if the sky would fall I´d survive it all
 
Glädjen sprider sig genom hela jävla kroppen! Fy fan va glad jag är för din skull!!! OMG!
du är så jävla värd det!
 
Nu till något helt annat!
Skolan... säger kort.. vad skulle jag göra utan mina underbara vänner! asså om 7v är det slut! då kommer jag inte längre kunna träffa er varje dag! men tacka gud för mobil, internet och allt vad det nu heter!
kan med handen på hjärtat säga att jag är kluven i minst 2 delar!
 
Del 1 vill Stoppa tiden eller iaf växla ner så det inte går så fort!... men jag ska göra allt för att vara frisk och kunna gå till skolan varje dag och umgås med mina fina vänner!! puss på er <3
 
Del 2 vill bara hoppa fram till 5 Juni när vi sitter där i Aulan och ser tillbaka på året som gått... och blickar frammåt mot alla möjligheter, känner just nu för att helt och hållet bara skita i det.. så lite tid och har egentligen massor att göra speciellt för att få dessa behörigheter! men jag vet att för att ev söka vidare i framtiden så kommer skolorna inte kolla på behörigheter längre utan arbetsprover osv!
med det beskedet tappade Wahlström all jävla motovation! Fuck!
 
Ja jag valde fel utbildning... eller nja.. jag har ju lärt mig ortoligt mycket och träffat underbara människor!
men nu vill ja bara sluta och börja jobba!!.. okej har inget jobb men ska fixa det lixom! så svårt ska de väll inte vara!
:O (nej ja är inte bitter.. haha det är mitt huvud som ska bankas i väggen och bli normalt igen!)
 
måste fan ta tag i saken och berätta precis allt!... varje detalj! men hur!?! jag har ljugit för mig själv och även dig!
mina vänner säger att dina åsikter ska jag egetligen inte bry mig om... men klart jag kommer göra.. men även om du kommer kalla mig dum och kanske kommer hata mig så måste jag! jag trodde aldrig att detta "val" skulle bli av... men det kommer snabbare och jag kan kanske inte undvika det!
för 2veckor sen såg jag en lösning... men pga denna lösning fick jag ett annat problem och innan du hör det av någon annan (ja finns alltid någon som berättar.. iaf halva sanningen) måste jag berätta!
 
Ja jag ritar när jag har för mkt i huvudet!, detta upptäckte My och vips så övergick ritandet i en skriftlig dialog! (bästa sättet att undvika nyfikna öron ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0