Let's be friends.....

I see what I want and I wanna play.
 
För några månader sen sa du -"Du får inte!" jag svarade -"Du behöver inte oroa dig!"
Men idag ser jag på situationen med andra ögon, och jag har ångrat mig!
om du visste vad jag sagt,gjort.. så tror jag att vi skulle glida isär ännu mer! men jag måste se till mitt eget bästa, du kanske har rätt.. men kanske inte.. och just de där kanske måste jag reda ut!
jag måste få svar!! nyfikenheten tog över!
men just nu vet du inte.. och jag kommer inte berätta heller! jag vågar helt enkelt inte...!
men en del av mig säger att jag måste! om jag berättade så skulle det vara ett kvitto på hur bra vår vänskap är!
vänder du mig ryggen så kan jag inget annat än se dig gå!... för jag kan med handen på hjärtat säga att jag kommer INTE springa efter!
 
usch och fy nu släpper vi det! men jag var tvungen att få ut det! men där sätter jag punkt.. låser truten och kastar nycklen i sjön... nycklen kommer att hittas om det är meningen! (snälla respektera att detta trots allt är min blogg och min hjärna som behöver tömmas)
 
Skolan gick prickfritt... Vernissage för skoleleverna... passade även på att kolla på allt som konsteleverna ställer ut!
OMG!!! vilka talanger det finns under samma tak! ni är så jäkla grymma!
alla olika men även alla lika... vi Esteter kommer alltid att hålla ihop! puss på er! ni vet vilka ni är ni betyder ortoligt mycket! <3
 
nu sitter man här och taggar inför kvällen, blir utgång som det ser ut just nu!
Awesome!
Öppet hus imorn! 11-15 Önnestads folkhögskola Konst och Textil! Hjärtligt välkomna!! :D
 
 
Ingen passande bild What so ever!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0