Like a fool I’ve trusted you

I never thought that I would be this helpless
I can’t believe I’m giving in for you
I’ve been crushed, I’ve had enough
 
Annandag Påsk!
Påskhelgen är sågott som över.. bra har den varit :) Påskafton i Skurup hos mormor och Påskdagen i Rinkaby :)
fick träffa mitt "kusin"barn Emil och Sabina är sedan en vecka tillbaka föräldrar till lilla Alice :)
 
Igår red jag såklart mina fina i vårsolen! Madenta glänste i solen och gick finfint!.. tävling på lördag Whoop Whoop!!
La vesta ska ju som ni vet säljas.. och då behöver vi ju lite nytt material för film osv.. så sagt och gjort släpade fram lite hinder och skuttade över :) 1,10m låg det på och sjukt enkelt känndes det!
underbara häst... jag har inte hoppat de höjderna sen i somras typ.. och även då på hennes rygg!
underbar känsla hade jag iaf! Hoppryttaren i mig kommer fram mer och mer för varje gång jag sitter upp på fina La vesta!
men hon förtjänar bättre någon som kan ta vara på hennes kapacitet till max! Snälla.. köp henne! inte för att jag vill bli av med henne utan för att hon förtjänar det!
 
Idag kommer Moa och rider Bojsen...hindrena är kvar på banan så kanske blir lite hoppning för dem också :)
mina 2 får gå på fältet idag! Madenta ska gå massor av skolor.. (öppna,sluta & skänkelvikning) måste vara redo inför Lördag!!
 
Enjoy! La Vesta sto f-03 TILL SALU!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0