Some day we'll meet again

That's all they really want, is some fun
When the working day is done
Oh girls, they wanna have fun
 
Tankspridd deluxe!! men jag ska fokusera på det positiva istället :)
 
Igår så hade vi som sagt vernissage på skolan och de gick finfint!
på kvällen så åkte jag till stan och mötte upp min vän Robert.. utgång stod på schemat... vi och några av hans vänner drog till O'learys.. träffade sjukt trevliga människor där
och mitt i det hela så kom min favoritpojkar!! Robin och Laban! :D
det blev en awesome krogrunda.. och när när kl närmade sig 3 så åkte vi till Rinkaby!
Stannade över hos Robin.. blev självklart en hel del prat... åh ja är så satans glad för din skull håller både tummar och tår att det går vägen :)
 
kl 9 hämtade Mamma mig... tack för mig och sen blev det in i duschen och vidare till Öppet hus!
som gick mycket bra :) massor av trevligt folk :)
 
nu ikv har jag och Hanna varit på House of bagels... trevligt, trevligt :D
imorn (idag) ska hästarna ridas som vanligt.. Madenta borde kunna gå ganska normalt nu.. ska känna över henne ordentligt.
sen inleder vi en ny vecka och jag hoppas på drastiska förändringar! :O
har pratat med mina närmsta vänner om det och verkligen lättat på hjärtat som aldrig förr!!
 
 
men nu ska jag snart sova ^^ puss och godnatt!
 
Awe,,, favoritpojkarna.. helt klart för coola för att vara med på bild ^^
 
 
Jag och mina fina vänner under dagens Öppet hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0