Told you I'll be here forever

They say that good things take time
But really great things
happen in a blink of an eye
 
Jisses vilken helg jag har haft.. tänket inte bli långrandig lite bilder får istället sammanfatta det hela ;) för jag har inte tid, del 2 av Hannibal börjar nu!!
 
men en liten extra sak.. så grym Moa var med Bojsen idag! hoppade 70cm lekande lätt! Klubbtävlingen den 1 juni kommer gå som en dans ;)
 
Fredag: Bio med Lillbrossan :D
 
Lördagen: Farmor och Farfars Guldbröllop firandes med Bowling och Middag! hela familjen samlad, även de goa Göteborgarna var nere :D nästa gång vi ses ska Edvin springa ut med den där vita mössan på huvudet! (studenten för er som inte hängde med)
 
Mina småkusiner är inte så små länge... de växet ifrån mig!!! :O
 
 
Söndag: Hoppade La vesta.. 1,25m seglade vi över... jisses va grym den damen är.. känner mig så otroligt trygg på hennes rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0