We can't pretend

I'm not confused
Let's win this thing
 
Efter många frågor/konstaterande till mig själv... som löd -" Vad fan håller du på med Wahlström?!!.. Ta dig samman, livte går väll för fan vidare!"
 
sagt och gjort... många knutar är uppknutna och jag ser ljust på vardagen igen! puss på de fina människorna som accepterar mina "break down" vill jag sitta helt tyst en halv dag... ja de låter mig göra det!
detta gör att jag kan fortsätta!.. dem vet att är det något så berättar jag ^^ puss!
 
Vad har hänt sen sist?!
Tisdag: Casper var här.. komunikation med Bojsen och Hoppsan!.. även lite longering! nästa gång ska vi kanske ta tag i tömkörningen igen!?
Jag red mina 2 på banan.. så fina de va då :) blir så glad!!
 
Onsdag: La vesta har sprungit runt på fältet.. jisses pigga häst! massvis med energi bär hon runt på! men finfin är hon iaf.. känns bra inför tävlingen im 1½ vecka!!
 
imorn Torsdag: Maja kommer och rider Bojsen.. sen ska mina trimmas! blir väll fältet.. älskar att kunna rida där till typ 9 på kvällen utan att frysa ihjäl eller tvingas rida i mörker :) Våren är här!!!
 
Fredag: Träning med Madenta...!
 
Helgen: Det blir nog en sväng till Älleköpinge med La vesta.. hoppning på schemat! mest kolla så de stämmer inför tävlingen den 4! :) så några höjder blir de nog inte.. komunikationen är vårt stora problem.. höjden fixar vi båda! speciellt hon!
 
puss på er så ska jag spela Quizkampen med My tills jag somnar!
 
Nemen kolla! ponnyn ser ut som en tävlingsponny..! nästan iaf! lite tunnare man och kanske ska hitta på ngt med pannluggen?! .... får se! Han ska iaf till Sösdala den 19/5 LC:2 LB:1 blir det denna gång :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0