you make me wanna act like a girl

You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
 
TGIF!!!! Det är Fredag mina vänner!!!
Jag har spenderat halva dagen i skolan.. börjat förbereda inför Öppethus nästa vecka! sa även hejdå till mina fina vänner som åker till Berlin på Måndag.. ojoj jag skulle ju egentligen vara med på resan, men Ekonomi!! den får man tänka på ibland! men jag lider inte direkt.. jag har massor av annat skoj i kalendern! och jag blir ju inte direkt själv hemma i veckan ^^
 
Efter skolan körde jag hem Lina, bytte några ord med familjen Björklund.. sen åkte jag till Farmor hon bjöd på lunch :D blev en trevlig stund med min fina farmor, Farfar hann också komma hem från Bowlingen precis innan jag körde :)
Nu sitter jag här och ska strax ta in hästarna och hoppa in i duschen! ingen träninge för mig ikv :/
Men jag ska med lillbrossan på Bio!
 
Kvalitétsliv kallar jag det!!
Imorn blir det som sagt familjemiddag osv!
får även se om jag åker till skolan en sväng och syr klart min klänning i helgen!! så den är "urvägen" i veckan ;) har även en kjol som ska tillverkas innan nästa helg! hard work work!!
 
En sak till! La Vesta ska snart anmälas till tävling!!! Pratade med ägaren och det går att lösa :) så Willands första helgen i maj here we come!!
 
fick med mig finfina bilder av Farfar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0