If only you saw what I can see, You would understand

I used to bite my tongue and hold my breath
Scared to rock the boat and make  a mess
So I sat quietly, agreed politely
 
You held me down, but I got up!!
 
Torsdag, praktiken har gått bra, vi fortsätter att vara ett grymt team!
och idag var Niklas tillbaka så allt var som vanligt och han körde Lastbilen medans vi körde paketbilen!
riktig teamwork... telefon kontakt så vi sammarbetar med hämtningarna och redan på terminalen så vet vi exakt vart vi ska så det absolut inte blir dubbelkörningar :P
 
Imorgon är det praktik igen och sen håller jag helg!
blir nog att svänga inom Systemet på hemvägen! taggad som fan för att få träffa folket! :D
 
på Måndag börjar min jobbvecka!
 
Btw fick min första lönespec igår.. och pengarna kommer imorn! Ser mkt bra ut! ... det är från 3v körning till Lidköping! :)
 
puss på er så ska jag hoppa in i duschen!
 
Våra fina bilar, fint parkerade under dagens lunch.. på Spice of Åhus... som jag varmt kan rekommendera!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0