My friends and I we've cracked the code

No invitations, it's a private party, taking shots, getting naughty
 we lay in the cut like we don't give a fuck
 
Torsdag... Stormen Sven stormar på som bara den! kan säga att de kändes att min paketbil va nästan tom på väg tillbaka till terminalen i Hässleholm i eftermiddags... klassas ju som "högt lätt fordon" sämsta av alla när de blåser...
men de gick bra ändå.. man får ju köra efter väder lixom!
 
väl inne på terminalen och färdig lossad så kom Pelle transportledare och bad mig skriva på nytt kontrak.... denna gång en provanställning... fram till Mars!!
Whoop Whoop! så nu är jag heltidsanställd!!! Yes lixom.
och nästa vecka kommer bli grymt bra precis som alltid.. men sen... ja jisses lite nervös är man men va fan
Johan åker till snön den 15dec så innerstan skall köras av mig 16 dec - 2 Jan!
 
"Jag kan göra vad jag vill,   
Så länge jag bestämmer mig för det, Så tar jag mig dit"
 
men nästa vecka då... Mån,tis vanliga rundan Långebro/söder ons,tors Åhusrundan Fredag lära mig innerstan!
haha... sen smäller det! skarptläge, men jag tror att det kommer gå bra ändå :P
 
men just nu ska jag slöa i soffan, hoppas på att strömmen får stanna och att stormen snart flugit förbi!
Imorgon är det Fredag!!!! :D
 
 
Känns så jävla bra att ha skrivit på papprena nu!!
och mina kollegor! asså seriöst kärlek till er allihop! puss! På lördag kör vi Julfest!! Whoop Whoop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0