A new notch in your belt,

Not really sure how to feel about it,
I'm tired of the games
 
You don't get another chance, life is no Nintendo game
 
Nu kommer en text som jag inte på några sätt begär att ni ska förstå.... den är väldigt osammanhängande.. men så är den också tagen rakt ut mitt huvud!
 
Säger inte att jag är perfekt... låång ifrån! men det finns de som är värre! det som gör mig ledsen.. och då menar jag riktigt ledsen är att ni förstår inte det själva!
och det är just ni som är de där männsikorna som man inte kan prata med heller.. iaf in när det kommer till att ändra ett beteende! jag vill bara lista ut vilka ni är så snabbt som möjligt så jag kan undvika er i fortsättningen
och en sista sak... har ni problem med mig.. säg det till mig och beträtta vad jag kan förändra.. så kan vi säkert komma fram till en lösning.. för jag vet att ingen är perfekt.. och speciellt inte jag.
 
Men ditt beteende är inte okej.. och tyvärr är du inte ensam om det!!!
 
I'm frightened that I won't be strong
hur länge kommer jag orka stå emot... kommer jag lyckas att genomskåda det innan jag begår samma misstag som jag vet att andra har gjort. kommer jag falla för era knep?!... men måste erkänna att ni är duktiga.. nu i efterhand märks det att ni gjort det förr........
 
Alla får göra som de vill och jag bryr mig inte om var du varit, vem du varit.. men när jag är inblandad har jag också rättighet att säga nej och sätta ner foten!
och framför allt... jag vill inte bara vara ett nytt namn på din lista (det äcklar mig).... så visst bli arg, sur förbannad... I DON'T CARE!!!
 
Beat me, hate me
You can never break me
 
Döm inte mig förrän du gått minst tio mil i mina skor.!!
Du vet mitt namn och min adress... men har aldrig sett vägen som tagit mig dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0