And what I'm gonna say is...

If you only knew what I talked about
When I'm with my friends just hangin' out
 
Don't you wish that you could be a fly on the wall
A creepy little sneaky little fly on the wall?
All my precious secrets, yeah, you'd know them all
 
Lördag!
En vanlig lugn dag.. förkylningen vinkar jag adjö till och hoppas att vi aldrig mer ses!!
La vesta fin äntligen nya skor idag.. och därmed fixades tappskon ;)
gav mig senare ut på fältet... trodde att det skulle bli till att hålla i manen och hoppas på de bästa!
men hon var så duktig!! kanske lite trött över att ha stressat runt i gången medans vi väntade på hovslagaren (även om Bojsen fick stå inne med henne)
 
Sen har jag bara chillat... vågar inte pressa lugnorna för mkt.. men imorn ska jag nog orka rida båda hästarna.. och Bojsen borde faktiskt motioneras.... hmm vi får se hur ja gör :P
annars kommer de iaf bli en tripp till EKO..
på Måndag är det skola igen.. och sen kör vi 110% igen! efter 1v som sjukling... åå hatar och gnälla men ibland måste jag!
Rastlös så jag skulle kunna spricka.. men jag har sysselsatt mig med att fixa till gamla jeans...  bytt dragkejda i den gamla skoljackan. kollat på massa film, men nu räcker det! tycker jag iaf :P
 
såg ni Melodifestivalen... klart ni gjorde haha!
inte så mkt att hurra över... Danny snygg som vanligt... Sean Banan levererade årets sommarplåga.. tack lixom.. som om de inte räckte med förra året... haha! men han är helt klart hel skön.. passar perfekt in i de strikta och pryda sverige som vi lever i!!
 
ne nu blir det kanske en film... sen kallar kudden! puss på er! TTYL XOXO
 
Mina fina... tror faktiskt att hästar kan vara bästisar! dessa damer är iaf.... och jag minns så väl min C-ponny och hans "bästis" Amaretto... min kompis Sandras fina D-ponny som hon hade :)
 
Fina tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0