I belong with you, you belong with me...

In an ordinary fairy tale land
There's a promise of a perfect happy end

I'll be there for you, when the rain starts to pour.
I'll be there for you, like I've been there before.
I'll be there for you, cause you're there for me too

Söndagen är snart över och imorn börjar vi lovet på riktigt!! :D

Mina fina hästar har gått lysande idag.. Madenta var riktigt fin.. men lite trött blev hon allt... så nu när allt börjar falla på plats och träningarna blir mer regelbundna så tog jag idag beslutet att börja ge henne Havre igen... men vi får börja med lite.. hon har inte ätit det sen i höstas hon bli väldigt pigg av det.. men det är just det där lilla extra som just nu saknas.. så det är dags att vänja henne vid det igen ;)

La vesta eller Skräcködlan som hon även kallas ;)
Hon blir finare och finare! jag kommer dock fortsätta med Hackamoret på henne.. funkar så bra :)

Nu blir det Ponnyakuten.. puss på er så hörs vi imorn XOXO

Såhär i min bildbrist.. .så får det bli en bild från när klassen plockade ner Lars Wallins utställning här i Kristianstad.. mycket givande dagar med extremt fina klänningar och allt avslutades med en unik chans att få ställa de där frågorna som vi funderat på till Lars Wallin himself!.. otroligt trevlig person det där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0