I hope you're ready for the time of your life

Nobody sees - Nobody knows
We are a secret - can't be exposed
That's how it is - That's how it goes
Far from the others Close to each other
Don't close your eyes
We're all in this together
 
We can't pretend it's not happening
 
Don't get me wrong
I don't like confrontation
I'd rather we all just get along
(jag tänker inte välja sida.......)
 
Så mycket som återigen snurrar i skallen!
Största frågan är nog.. vad ska jag sattsa på detta året.... Kan ju inte både ha och äta kakan lixom!
dubbelliv har jag provat.. men det håller inte i längden!
With every big decision
Comes an equally important share of the risk
 
Det ända jag vet just nu är att när skolan är slut.. MÅSTE jag hitta ett jobb!! så vet ni något som blir ledigt efter Midsommar så hör av er!!
 
Men nu sitter jag mest och väntar på ett besked.. som faktiskt kan förändra mitt liv! men jag måste vänta minst 2veckor till!!
Men sen vet jag säkert om jag saka sattsa 150% eller bara 100%..... nu snackar vi karriär ;)
 
Det bästa tror jag ändå är att vad som än händer försöka följa med och gå efter magkänslan!
umgås med de jag älskar och totalt skita i de som inte vill! ;)
De som verkligen älskar mig kommer finnas där genom alla mina beslut.. bra och dåliga! de kommer att förstå! :)
 
okej jag kräver verkligen inte att ni ska förstå.. men det visste ni ju redan ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0