I may be bad, but I'm perfectly good at it

...There's no way I'm turning back
 
Are you hiding from me, Somewhere in the crowd?
 
Måndag! Citykliniken 09:20... ute igen 09:35... haha! aja har ju bästa läkaren iaf.. han funderade många gånger om hur han skulle kunna hjälpa mig.. mätte och kollade om mina ben var lika långa.. vilka de var! skönt det iaf..
men starkare piller är inget alternativ.. för nästa steg är morfinliknande... så nej tack!
men vi kom fram till att jag kommer få leva med detta... finns inget att göra för att bli helt bra, operation gör inte då det "bara" är 6% snett (enligt deras skala) och minst 10% för operation....
så som han sa... stärk de musklerna du redan har och leta upp nya och träna upp dem ;)
Detta är en biverkning på att vara sne + min överrörlighet!
Så nu ska jag ge gärnet! och be till gudarna att jag kan bli starkare!.. ska ju som sagt ha denna ryggen i 70-80år till.... och som alla vet blir den ju inte bättre med åldern ;)
Men sen är det ju ett extra plus att man blir ju mer "fit" muskler är ju aldrig fel... sålänge det inte blir för mkt... är ju faktiskt tjej.....
 
Skolan var super! oj vad jag har saknat mina flickor och pojkar! föreläsningen var ju ingen favorit direkt.. men ändå ganska spännande ;)
mest glad över att träffa mina fina vänner igen!
tanken slår mig att det inte är så många månader kvar innan vi skiljs åt!...
och kan med handen på hjärtat säga att jag kommer sakna er mer än vad jag saknar mina tidigare klasskamrater,
låg.mellan & högstadiet har jag knappt ingen kontakt med alls... gymnasiet ett fåtal....
men det är så jag känner att en tår kanske kommer trilla den där dagen.... 7 Juni 2013.... Usch! vilken tjej jag blev nu ^^
men fy jag får inte tänka så.... jag lever i nuet!!! och det finns inget som säger att vi ska skiljas för gott... vi håller kontakten om vi vill!!!
 
Moa har varit här och ridit Bojsen... så duktiga!
Imorn kommer Casper och sen ska mina ridas....
 
nu ska jag minsann sova! puss på er <3 Live Laugh Love XOXO
 
Nej men det är helt okej att må såhär jävla bra!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0