I owe it to you, Isn´t it crazy....

 

I know that if the sky
would fall

I´d survive it all

Gårdagen var toppen! fixade stallet på morgonen.. Red La vesta på fältet.. och hon gick precis så j*vla bra som jag hoppats på!!

vid 1 var vi i Rinkaby och skulle fira Maja... släkten var på plats och några till... en trevlig dag med underbart folk blev det.. :)
Sen avslutade vi det hela med Melodifestivalen... och denna gången "slapp" jag och lina sitta och en konversation igång via FB/SMS... vi kunde ju kommentera bidragen direkt ist haha! men asså.. säger bara ROBIN STJERNBERG!!!  låten, rösten, utseendet och ja hela han ;) haha! amazing! kan väll säga att jag och Lina är väldigt eniga om den saken!! :P tyvärr blev det bara 2.a chansen för honom... men någon ska ju vidare där ifrån men jag ser det som såhär..... ytterligare en chans att ha något att vila ögonen på ^^

Utgång blev det inte som ni kanske har räknat ut... men känns bra ändå... "vit månad" sist jag var ute var ju med hanna den 19/1... men efter det har jag ju levt på mina piller ;)
men nästa helg är det lönehelg... och då tycker jag nog att det borde gå att supa till det! hmm... ajaj vi får se ^^

Imorn drar skolan igång igen... massor av saknade människor ska träffas :)

nu ska jag ut och Lunch hästarna och sen ska det ridas!! puss på er!
Fick en bild av Jennifer.. från torsdagens fotografering... Fina fina La vesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0