I wish I was strong enough ......

......to lift not one but both us
Someday I will be strong enough to lift not one but both of us
 
Because we've both been there
Yeah both of us
But we still stand tall
With our shoulders up
And even though we always against the odds
These are the things that have molded us
And if life hadn't chosen us
Sometimes I wonder
Where I would have wound up
 
Jag lyssnar om och om igen på Both of us med B.o.B ft Taylor Swift! magisk!
Texten träffar lixom!
funderar ganska ofta på hur livet egentligen hade sett ut om jag gjort andra val här i livet.... om jag inte fått ta de där smällarna, känna den där lyckan som ingen annan förstår.. osv
Vilka människor hade jag då träffat!? ja helt enkelt hur hade livet sett ut?!
Det är ju våra val och händelser här i livet som har format oss!!!
 
Inte för att jag på någotvis vill byta.. jag lever min dröm... men ni förstår säkert min tanke!
 
Dagen har rullat på.. så fort att jag helt missade medicinen i morse!! FUCK! min rygg sa ifrån vid lunch! då ville den inte mer! helvete.. ursäkta min "grekiska" men jag måste!!!
skolan gick helt okej trots min ömmande rygg....
när vi slutat så samlades typ alla och vi konstaterade att alla har varit lika korkade... vi fick en slutuppg i Mönsterkonstruktion för 3 VECKOR SEN!!! och vår snälla lärare sa klart och tydligt... börja i tid.. det är en stor uppgift och tiden går fort.... och vad gör vi typ allihop.... vi sitter här dagen innan och jobbar röven av oss!! haha
varför ska man aldrig lära sig?!!!
jag är nästan klar... de sista fixar jag imorn innan inlämning ;) Bra Wahlström!!... not!
men jag tänker inte tjata på er där ute att ni ska lära av mina misstag... ni måste få göra dem själv! man lär av att göra ;)
 
Hästarna då... så fina de var!! Igår red jag barbacka.. men idag jobbade de på som bara den! duktiga flickor :P
Nu ikv har har sprungit lite och även bakat... scones fick det bli! as gott!! perfekta uppladdningen inför allt plugg haha...
 
men nu måste jag sova.. min rygg mördar min annars ^^
 
I don't like confrontation
I'd rather we all just get along
...Så jävla sant som det är sagt!!
 
 Ta gärna 3:40min av erat liv och lyssna igenom!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0