I'm tryna find the words to describe....

Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok
jag vägrar, vägrar stå i ledet
jag bara vägrar så jag bygger något eget
 
Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig
 
Har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv De har börjat sortera bland de hundratals ekipage som har sökt till årets nya sattsning, jag är en av dem som sökt.. de ska nu välja ut 16st finalister (8st hopp & 8st Dressyr) för att sedan granska dessa mer och tillslut välja ut de 8 som kommer få vara med.. 4st hopp & 4st dressyr... jag är väldigt medveten om att chansen är otroligt liten att de faktiskt väljer mig... men jag ska inte sluta hoppas.. jag har gjort det som står i anmälan osv.. sen är det upp till juryn att bestämma.... Forts följer.......
Dagen började med ponnymätning på Bollerups hästklinik, ponnyn charmade folket med sin utstrålning direkt!
1,25m blev den lille!! Perfekt! han är nu 5år och kommer inte växa så mkt till.. men biffa till sig ska han och då kommer någon extra cm... så som Cristel sa... -"han kommer nog bli precis så där lagom som man vill ha B-ponnysarna" och sen berömde hon honom väldigt mycket för hans stabila psyke!! Whoop, Whoop!
 
Sen har jag ridit La vesta i stormen... jisses vad de blåste! och mer snö på det! ... fuck!
hästen gick fint iaf...
Madenta fick vila då jag kände att stormen inte skulle avta utan tvärtom.. och ni ska veta att det är dömt att misslyckas med ngt vettigt när det blåser och snöar.. Prinsessan tycker inte om det alls... spänner sig och stretar emot.. så en liten dag med vila klarar hon ;)
Jag snörade ist på mig löpar skorna och spenderade 20min på löpbandet! nice!!
 
"It's funny how things change...
now that we've got it we just can't give up"
 
Fina ponnybus!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0