It's time to turn it up, game on!

We gotta show what we're all about.....Work together!
 
DressyrPrinsessan visar tecken på att formen finns där! dags att bli ännu mer som gummiband! sen är det dags!!
16 Mars! är det dags.. som planen ser ut nu! då styr vi mot Hässleholm! för en MSV:C1
 
Skräcködlan till Hopphäst blir bättre och bättre... vi bler mer och mer Team för varje dag!
Hennes debut får vi se när den blir... men vi måste vänta på att snön ger upp så vi kan börja hoppa! ;) men det löser sig :)
 
PonnyPrinsen är nu registrerad i mitt konto på TävlingsDataBasen!! på Onsdag skaffar vi mätintyg... sen rullar det igång..
Tanken är nog en debut den 23 Mars! Skepparslöv får stå för den.. Moa vet inget än, men tänkte ta det med henne på Torsdag när hon kommer :)
 
så nu vill jag bara träna,träna och träna!!! känna hur allt klickar och åka på tävling, träffa alla fina vänner och ha så där galet roligt som jag brukar på tävlingsbanorna!!! :D
 
Take it back to the place when
You know it all began
Doin' it like we use to do....
 
I bilden finns så många minnen... bästa tävlinghelgen! Seger i LA:4 och 2.a i MSV:C och även kvalad till MSV:B!! Att få göra det tillsammans med min fina Madenta, vi har tsm gått från 0 till Nationell MSV nivå! och vi har mer att visa... det lovar jag!
 
Känslan av att få stå där.. längst fram och högst upp på resultatlistan... det är den känslan som alla tävlingsmänniskor vill hitta... och det är därför vi fortsätter att kämpa och drömma om att någongång få uppleva det igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0