only the dead fish follow the stream

 
I wanna be with the one I know
The day the door is closed
The echoes fill your soul
They won't say which way to go
Just trust your heart
To find what you're here for Open another door
 
You know how life can be
It changes over night
 
Söndag! j vad jag skulle gjort massor nu på morgonen och förmiddagen... men det sket sig rejält pga en extrem försovning!!! satan!!! aja that's life... ibland säger kroppen till omedvetet att man behöver det! men nu när det är gjort och förkylningen är borta så kommer jag köra på som vanligt igen :)
så imorn blir det en PW ev lite jogging... innan jag kör till skolan!
Sen kommer Moa och rider Bojsen.. sen ska mina prinsessor ridas! oj vad fin Lavesta är trots att hon vilat så länge!! och gummibettet funkar! lycka :)
Madenta har tagit vilan värre... men det vet jag.. hon är såpass stor och lång i kroppen så hon tar naturligt längre tid och mer jobb på sig för att komma igång!
La vesta är ju liten och kvick haha!
 
I don't wanna win this game
If I can't play it my way
tisdag blir det skola och sen kommer Casper.
Onsdag, skola med konst historia och lite teckning tror jag... sen blir det nog en riktig genomkörare med båda hästarna! behövligt nu efter deras vila... de får mån, för att mjukstarta haha!
Torsdag... Alla <3-dag! naw... så sött... haha tänker inte uttala mig! ni som känner mig vet vad jag tycker! men jag lever som vanigt med Skola och sen kommer Maja och rider Bojsen.. mina får ta det lite lugnare efter onsdagens pass
Fredag.. kort skoldag sen Dressyrträning för Madenta och La vesta går på fältet...
Helgen ser lugn ut... hästar ska trimmas som vanligt osv osv...
Sen är det sportlov!!!
 
Did you ever push away the ones
You should've held close?!
The answers are all inside of me
All I gotta do is believe
 
Men puss på er mina underbara läsare.. Make me strong!, It's time to turn it up, game on!
dags för lite film och sen sova!! TTYL XOXO
 
Nostalgi!!... min söta sockertopp Hoppsan! när hon var någon dag gammal!! how cute?!
 
på bilden typ 2år... Idag är hon 4år men fortfarande.. helt underbart söt... vissa saker växer man inte ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0