Someday I will be strong enough to lift not one but both of us

Nobody sees - Nobody knows....
That's how it is - That's how it goes
Far from the others, Close to each other
That's when we uncover
 
Har periodvis under min uppväxt frågat mig själv varför i helvete jag inte "passar in" men har aldrig hittat svaret.. om det nu finns något!
men nu vet jag att jag accepteras precis som jag är.. det har bara tagit långtid att hittade de där människorna som accepterar mig för den jag är!
Detta har gjort att de som verkligen finns i mitt liv nu.. de kan jag släppa in på djupet! och De kan släppa in mig..
för de som förstår mig.. har ofta haft samma "problem".
har under den senaste tiden lärt känna en ny speciell vän, som jag litar på!
vi förstår varann och är på vissa sätt ganska lika men ändå så sjukt olika! lever i 2 helt skilda världar.. men har båda mött likadana idioter till dömmande människor!
 
Fina du... jag hoppas verkligen att vi kommer kunna hålla ihop vår vänskap även när skolan tar slut och vi återgår till våra helt olika världar!.. tacka gud för Mobil och Internet!! men vi har 4månader kvar!! (skrämmande känsla att om 4 ynka mån är skolan över) :O
jag ska minsann ta vara på tiden och njuta.... ja njuta!!

Someday I will be strong enough to lift not one but both of us
Because we've both been there
Yeah both of us
But we still stand tall
With our shoulders up
And even though we always against the odds
These are the things that have molded us
 
Kan erkänna att de vänner som ligger min närmst om hjärtat är de som själva har en historia att berätta!
det gör att vi kan stötta varann utan att dömma... sen vet de att deras inersta och ibland jobbigaste upplevelser.. finns säkrade i mitt hjärta! har de väl kommit dit så kommer de aldrig ut!
skulle aldrig någonsin få för mig att berätta för någon!
Det är lika fel som att läsa någons dagbok för att sedan publicera det i media!
 
Folk tror att jag stänger in mycket av mina egna tankar,,, men egentligen är det inte så mycket som är mitt eget... mina vänner kan komma till mig helt random bara för att prata! <3
Ibland behöver de vägledning.. eller bara berätta varför de reagerar på ett visst sätt i olika situationer som kanske verkar udda för allmänheten!
 
I can feel your pain,
I can feel your struggle
You just want to live.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0