Got a feeling I'll see you later

Find the end of the rainbow, with a fortune to win
It's so different from the world I'm living in
Tired of T.V.
I open the window and I gaze into the night
But there's nothing there to see, no one in sight
 
 
Måndag... trött som f*n imorse.. inte ett dugg taggad till att köra till skolan... låg vaken till... ja allt för länge i natt också! jag har aldrig under mina 20år haft sömnproblem... men WTF?! nu 3dagar har jag inte somnat!
skumt!
 
skolan.. ja vad ska jag säga... hmm stickning hela eftermiddagen.. nu ska jag inte låta gnällig, men åter igen prover små övningsuppgifter... självklart väldigt nyttigt att göra, men asså en hel eftermiddag!?
det var så jag dog lite inombords!
tog mig igenom det och direkt när ja slutat plingade mobilen till och min fina vän var lite snacksjuk.. haha! :) humöret steg såklart :)
 
nu ikv har Moa ridit Bojsen.. bra gick det.. även om Bojsen hade väldigt mycket spring i benen... misstänker lite träningsverk från gårdagens galopparbete på fältet...
 
det börjar även hända massa intressanta saker.. vissa jag kan avslöja.. andra inte! whoop, whoop!
Sommaren 2013 ser väldigt ljus ut! vi kommer iaf kickstarta den när skolan slutar :D
 
Fick även svar på mitt ganska impulsiva mejl, med en idé jag burit inom mig ganska länge faktiskt..
sjukt spännande, så en tripp till stora staden kommer ske!
men tyvärr tyvärr kan jag inte avslöja för mkt speciellt inte här på Internet!.. då kan hela min ide går i kras! så jag måste handla snabbt och bra...
 
men den lilla tankeställaren lämnar jag er för ikv! pååterseende!!
skola imorn, hästar ska ridas, Casper ska rida Fille... en helt vanlig och toppen tisdag :D
 
Me and my own star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0