I guess it’s really over

When you slammed the front door shut,
a lot of others opened up
So did my eyes so I could see that you never were the best for me
Besviken... mest på ditt beteende! Mess whit me, fine Mess whit my friends.. not okay!
Det tragiska är att du inte förstår hur mycket folk vill hjälpa dig..
därför slutar jag försöka!
 
mitt nyårslöfte var att ge alla en andra chans... men INTE 3.e,4.e,5e osv.. så jag kommer sluta!
för mitt eget bästa kommer jag sluta prata om det/dig...
Bollen är helt och hållet i dina händer! men jag har slutat försöka.
vem vet någon gång i framtiden kanske det kommer funka?!
med detta sätter jag punkt och undviker att prata mer om det
.
 
Det är Fredag mina vänner!.... träning blev det inte... Madenta får vila en vecka till från det... så jag kan träna henne hela timmen ist för att "lulla" runt... och La vesta har fortf problem med lastningsbiten.. och jag känner helt ärligt inte för att stå där i minusgradet och snö/blåst och försöka lasta häst... jag vet att mitt tålamod inte kommer finnas och då blir det bara skit av allt!
så jag och Bergine tog en skrittrunda ist :) tackar för det honey :)
 
puss på er så hörs vi imorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0