I just wanna feel this moment

Everybody's welcome here
Everybody's welcome to my city
We ain't got no worries here
I know you gonna like it in my city
Know you gotta a friend in me
You ain't gonna wanna leave
C'mon...
You ain't never had a  party
Till you come to party in my city
 
Måndag! med stort M!!
Började med en PW/jogging tur.. på förmiddagen! sen körde jag till skolan för en halvdag som alltid när det är Måndag! Bindningslära och Knyppling på schemat! Terapiarbete skulle jag vilja kalla de ;)
 
Efter plugget styrde jag mot K-stad.. in på Åhlens och fixa Mascara ;) det ekade tomt i den gamla ^^
Sen mötte jag upp fruan och styrde mot Rinkaby! där möttes man av mycket goda nyheter!
Blend kommer få följa med till Paris i sommar! så glad för hans skull! och oj vad glada de små barnen blev när de förstod att vi skulle till Disneyland! haha så söta :P
 
Nu ikv har jag ridit Madenta.. fin fin var hon.. lite stark men kan bero på att jag provade La Vestas nya bett på henne.. big mistake!! haha!
och tyvärr kunde jag inte prova de på La Vesta idag... Skräcködlan har dragit av sig höger fram... usch jag som var så taggad att prova! men de var tydligen inte hon haha.. puss på henne lixom
 
Har pratat lite med en av mina fina vänner på skidresan... oj va de verkar ha skoj!
de är inte okej att skicka.. -"Nu skulle du varit här..." (Han vet hur man gör mig avensjuk...den jäkelen)
asså de E inte okej! sen läser man på FB att de redan efter första kvällen är legender på Afterskin!
De e mina Favoritpojkar de!! visar vart skåpet ska stå! awesome!
De verkar som de har så in i helvetes kul! vilket jag inte betvivlar en sekund.. jag vet ju redan hur bra de är ;)
 
Imorn är det Tisdag.. blir Bindningslära och sen ska jag börja mitt nya projekt.. en tävlingskjorta ska skapas!!
sen kommer Casper å Rider Fille.. sen ska Madenta ridas.. La Vesta ska vila.. hon ska vaccineras å kollas i munnen.. (får se hur de går me skon)  hovsl kommer ändå den 5..
på onsdag blir de Konsthuset! och på Torsdag stannar jag på skolan och sover på internatet!
Fredag blir det Köpenhamn! och på Lördag 20års fest!!! Whoop Whoop! livet leker!
 
Okej gillar inte One Direction så mkt... men deras låt She's not afraid... den kanske rörde lite :P
haha! jag är minsan inte rädd för något, men vissa saker.. hmm aningen skrämmande men jag överlever!
puss på er.. ha en fortsatt bra Måndag!.. min är redan awesome så jag klara mig TTYL XOXO
 
She's not afraid of all the attention
She's not afraid of running wild
How come she's so afraid of falling in love?
She's not afraid of scary movies
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0