Jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

 
Ska det va så svårt att förstå
att det hjärta som brinner, det brinner ändå
de tårar som rinner, rinner ändå
 
Stormen har nått Önnestad.. håller på att flyga iväg!
men just nu känns de som om jag helst bara vill släppa taget och följa med!!
åter igen kluven! ska jag ge dig en chans.... till?
 
Har ju lovat mig själv att inte göra det.. men kanske du är värd det?
det kan bli så jävla bra... som de var innan.
Denna gången kanske jag ser mönstret direkt.. om det kommer!
men jag tror och hoppas på att det är en tid vi kan lägga bakom oss och börja om?!
 
Jag ger det ett försök iaf, sen får vi se vad som händer!
 
nu ska jag ta mig igenom sista halvan av denna skolag sover på internetet ikväll och åker till Köpenhamn imorn!
TTYL XOXO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0